Onze school

Op deze pagina vind je alles over onze school, bijvoorbeeld hoe wij digitaal leren, het onderwijsaanbod en onze Internationale Schakelklas. Klik verder op de button waar je meer over wil weten!

Over Staring College

We bieden groep 8-leerlingen in Lochem, Borculo en het omringende gebied een veilige en eigentijdse middelbare school die ze uitdaagt om het beste uit zichzelf te halen.

Digitaal leren

De computer speelt een belangrijke rol bij het leren op onze school. Via de zogenaamde elektronische leeromgeving vind je onder andere studeerwijzers en programma’s van toetsen. Zo leer je goed omgaan met technische middelen.

Niveaus

Het Staring College is een school voor vmbo, havo, gymnasium en atheneum. Samen met je ouders/verzorgers en je meester of juf van groep 8 bepaal je naar welke brugklas je gaat.

Locaties

Het Staring College heeft drie locaties; één in Lochem en twee in Borculo. Meer weten over onze locaties? Klik op de onderstaande button!

ISK

In de gemeentes Lochem, Berkelland en Haaksbergen worden momenteel al bijna vijftig Oekraïense vluchtelingen opgevangen in de leeftijd 12-18 jaar. Zij moeten natuurlijk zo snel mogelijk naar school kunnen gaan.

Schoolgids en jaarverslagen

In de schoolgids lees je meer praktische informatie over onze school en onderwijsvisie. In onze jaarverslagen kijken we terug op de doelen van onze school.

Werken bij

Geïnteresseerd in een baan bij het Staring College? Bekijk de vacatures!